loading...
پاسخ به سئوالات کامپیوتری شما ...
وب

سایت: آنلاین

حالت: خلوت

آرش بازدید : 3 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

پرسش : چند روزی است که این وبلاگ را ساخته ام اما متأسفانه برای ارسال مطلب خواستم اقدام کند هرچند پسورد من کاملا صحیح است می گوید صحیح نیست.

پاسخ : دوست عزیز سیستم به بزرگ و کوچک بودن کاراکترها حساس میباشد. دقت کنید دکمه caps lock  فعال نباشد.در صورت تداوم مشکل اطلاع دهید.

 

--------------------

 

پرسش : من قالب وبلاگم رو از قالب های پرشین بلاگ در سایت پرشین وبلاگ انتخاب کردم، اما توضیحاتی رو که روی لینک دوستانم نوشتم نشون نمیده.چرا؟

پاسخ : به احتمال زیاد با سرویس جدید پرشین وبلاگ سازگاری ندارد.
برای اطمینان از قالبهای دیگر استفاده نمایید.

 

--------------------

 

پرسش : می خواستم بپرسم در قسمت نوشتن مطلب جدید چرا ایجاد لینک فعال نیست و چه طوری میشه به نوشته مون یه لینک یا پیوند اضافه کنیم ؟

پاسخ : دوست عزیز گزینه ایجاد لینک فعال میباشد . بعد از نوشتن مطلب عبارت مورد نظر را در حالت انتخاب قرار داده گزینه درج و ویرایش لینک را انتخاب نمایید.

 

--------------------

 

پرسش : بلاگ من قسمت اولش یعنی همون قسمت لینک ها و پروفایل مدیر و امکانات لینک دوستان و غیره ش خراب شده یعنی رفته پایین چرا چیکار کنم که درست شه علتتش چیه؟

پاسخ : دوست عزیز مشکل شما از تصاویر بکار رفته در وبلاگتان است. اندازه آنها را تصحیح نمایید.

 

--------------------

 

پرسش : می خواهم که مقالات و مطالب خودم روتو وبلاگ خودم بزارم تا دیگران هم استفاده کنند . حالا نمی دانم که چطوری این کار را انجام بدم .اگه منو راهنمائی بکنین خیلی ممنون می شم .

پاسخ : دوست عزیز 2 راه پیش روی شماست 1 _ مطالب را بر روی وبلاگتان منتشر نمایید و راه دوم مطالب را از طریق دانلود کردن در اختیار دوستان قرار دهید.

 

--------------------

 

پرسش : خواستم بپرسم اگر من بخواهم نام خود را در وبلاگم عوض کنم ، آیا در تمامی نوشته های قبلی تغییر انجام می پذیرد یا خیر ؟

پاسخ : بله ، دوست عزیز در تمامی نوشته های قبلی تغییر انجام می پذیرد.

 

--------------------

 

پرسش : آیا وبلاگهای پرشین بلاگ این قابلیت را دارند که بتوان بیننده ها را تعیین کرد؟ شبیه یه دفتر خاطرات گروهی خصوصی که فقط اعضا بتوانند از صفحه ها و مطالب آن دیدن کنند. اگر نه ‌آیا از جای دیگری می توان چنین امکان و فضایی گرفت؟

پاسخ : بله ، در بخش "ارسال یادداشت جدید" پایین کلمات کلیدی گزینه ای با عنوان " نحوه مشاهده این یادداشت" قرار دارد که میتوان برای یادداشتها رمز گذاشت
برای رمزگذاری بر روی یادداشت، پس از نوشتن متن یادداشت، گزینه نحوه ی مشاهده ی یادداشت را روی حالت محافظت شده قرار دهید و پسوردی را برای نمایش یادداشت وارد کنید و سپس دکمه ی انتشار را بزنید. این پسورد توسط مدیر وبلاگ قابل تغییر است.

 

--------------------

 

پرسش : نویسنده و همکارو چطوری اضافه کنم؟

 

پاسخ : دوست عزیز در قسمت منوی مدیریت بروی گزینه مدیریت نویسندگان کلیک کنید ، به 2 طریق میتوانید نویسنده اضافه نمایید :
1 _ از طریق آدرس ایمیل
2 _ آدرس وبلاگ
در قسمت پایین هم چک باکسی هست که از آن طریق میتوانید میزان دسترسی نویسنده را تعین نمایید و با زدن دکمه ارسال دعوت نامه ارسال میشود و باید منتظر تائید دوستتان باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 217